Hva sliter DU med å bygge eller eventuelt “slanke ned”?


Etter at jeg la ut denne teksten på Facebook siden min har det tatt helt av i kommentarfeltet, og jeg prøver å svare alle så godt jeg kan. Så hva føler du at DU sliter med å bygge eller eventuelt “slanke ned”? Legg igjen en kommentar under, og la meg (eller kanskje andre her på bloggen) gi deg råd og hjelp! Sammen for en bedre helse og [kropps-] form! 

Hilsen fra trener´n din i Hollywood! 
Cornelis 

#Nettavisen #trening #helse #iform #trene #2015 #bilder #tren #muskler #helse #trener #CornelisElander  

10 kommentarer
    1. Løp på meg runners knee for et par år siden, så etter det ble det spinning og litt styrke. Men har veldig lyst til å jogge igjen, så er det noen øvelser som kan hjelpe meg? Har prøvd å teipe kneet og det hjelper litt, men smertene er der og lurer litt alikevel…

    2. Syns det er super vanskelig å trene lår, de “fluffer” alltid, og nedre mage,altså navle høyde viss det gir mening. Tulleri. Tips?:)

    3. Sliter egentlig med å gå ned i fettprosent på overkroppen. Trener en del styrke, både underkropp og overkropp, så vil ikke øke i muskler, og jeg er vel egentlig slank(sier andre, ser det ikke selv), men vil ha bort det siste fettet(skjønner at “ripped” ikke er optimalt,men stadiet litt før det med synelige abs og sånt) Hva må jeg gjøre? for jeg trener som sagt mye styrke og mye intervaller(6+ økter i uka). Jeg spiser sunt,mye proteiner 160-170g, 60-80gkarbo og 60-70gfett- dette som er feil?

    4. Jeg har relativt lav fettprosent på overkropp, men sliter med å få bakside lår (og da inkl rumpe) til å slippe fettet. Jeg har fått relativt bra muskelmasse, men jeg ser bare utrent ut pga fettet.. Det ser virkelig ut som to forskjellige kropper hvis man deler kroppen min i to! Jeg trener MASSE bein/rumpe, så problemet ligger ikke der..

    5. Etter at jeg fikk meg kjæreste for ca 2 år siden har jeg gått opp 20 kg. Jeg får ikke på meg klær eller noe lengre. Jeg får heller ikke jogget særlig pga dårlig fot. Føler jeg spiser sundt og er forsiktig men forstår ikke hva jeg gjør galt. Lagt på meg 10 kg de siste 3 mnd

    6. Sliter med å få slankere armer, og smalere mage. Sliter med husmormuskel som man så fint kaller det 😉 Virker som at trening med vekter og styrke ikke får det bort, så jeg har prøvd å øke mengden med cardio. Kostholdet mitt er sunt, og jeg skeier kun ut i helgene, så jeg skjønner ikke helt hvor jeg gjør feil?

    7. Hei Cornelis 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg