Kan digge damer ha valker?


Kan “digge damer” egentlig ha valker? 

Les mer på: Corneliselander.com

Kan såkalte “digge damer” og de du gjerne ser velte seg rundt i luksus og vakre posts og innlegg på feks Instagram ha valker? Jeg ble inspirert til å skrive dette innlegget etter å ha sett flere “retusjering” apper den siste tiden og Martine Halvorsens innlegg “Digge damer har også valker!”. For når man ikke bare justerer litt på lys og farger, men regelrett kutter inn i midjen og legger på falske sixpack – lyver man ikke da bare til seg selv og ikke minst (og som jeg har skrevet om tidligere) til sine følgere? Her er i hvert fall min mening angående emnet: 

Kjendisene (og mange andre) retusjerer og lyver nemlig ofte i sine innlegg, og som jeg nevnte er jeg rett og slett SJOKKERT over at det i dag faktisk finnes egne app der du både kan gi deg selv strammere mage (regelrett LEGGE PÅ en falsk sixpack…), gjøre deg høyere, tynnere, og øke størrelsen på brystene. Ja, jeg har til og med sett en app der du kan justere selve ansiktsprofilen og gjøre deg selv “penere”.. Appen heter “Facetune” [SYKT!], og er noe av det sprøeste jeg har sett bli tilbudt til særlig unge mennesker i dag… 

Ja, du leste riktig. Mange av de du ser på instagram i dag med stramme mager, store bryster, og rette “pene neser” kan i realiteten se helt annerledes ut i virkeligheten, og fører ikke bare seg selv men også deg som seer/følger bak lyset. At disse appene er lovlige er for meg helt absurd, og jeg skjønner ikke at DETTE ikke får mer oppmerksomhet i media framfor at noen eventuelt skulle bruke et ord som feks “sommerkroppen”. For hva tror DU egentlig har mest innflytelse og negativ påvirkning på de unge? [spør ikke for en venn]… 

Så er det rart mange blir gærne, og sliter om dagen? Jeg mener hvor skal verden ende når vi retusjerer og “tuner” på absolutt alt i våre liv? Og hvor gøy er det forresten å legge ut det flotte, sexy bildet av deg selv i sosiale medier, mens virkeligheten er noen helt annen? Jeg skjønner det bare ikke… 

Og tilbake til inngangsspørsmålet og problemstillingen “Kan digge damer egentlig ha valker?”. Vel, jeg svarer da bare som Martine skrev i sitt innlegg; 

“Digge damer HAR også valker”. 

– Cornelis

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTrenerenpå Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #kosthold #hverdag #meninger #trene #gym #iform #foto #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

2 kommentarer
    1. Tilbaketråkk: Rockwall Real Estate

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg