Kriger eller taper. Hva velger du i kveld?

Young smiling bartender with beer on the bar
Kriger eller taper? Valget er ditt…

Les mer på: Corneliselander.com

Dropp pilsen i kveld, og kom deg heller på trening!
Det er fredag, det er helg, og det er på tide å smette på seg treningsskoene og komme seg på trening! Har du heller lyst til å gå på fylla og slappe av sier du? Vel, er du en kriger, som er klar til dyst og vil gi 110%, eller er du heller en som kaster inn håndkleet og gjør det alle andre sier at er “riktig”?

BLwdDmAghFD

DET ER NÅ DET GJØRES!
For det er nemlig i kveld, i morgen, i desember, og hele året igjennom at jobben gjøres, og ikke bare de første par ukene på nyåret eller rett før sommerferien. Mange spør meg hvordan jeg holder meg iform, og svaret er såre enkelt; jeg trener hele året igjennom. Gå for HELÅRSKROPPEN folkens!


Og ikke kom med unnskyldningen om at du ikke har tilgang på senter eller en masse treningsutstyr! Sjekk for eksempel bare ut noen av disse sakene for tips til enkle øvelser og trening du fint kan gjøre hjemme på stuegulvet i kveld:

3 øvelser du bør utføre hver dag

Hjemmetrening: Slik blir du sterk og slank hjemme

Ok, så jeg var kanskje litt streng i innledningen her, og jeg mener selvsagt ikke at du er en taper selv om du skulle velge å dra på byen i kveld… Mitt budskap er at du likevel ikke er nødt til å tømme hele barskapet selv om du eventuelt skulle gå for fest og moro, og jeg håper uansett å se deg her på bloggen også i morgen! Da kommer det nemlig noen ganske så interessante saker og nye medieprosjekter du IKKE vil gå glipp av… For som sagt; det er nå det gjøres, og jeg håper å få være med på å motivere deg i tiden framover, og gjøre det slik at du kanskje i framtiden i hvert fall vil droppe pilsen til fordel for en proteinshake 😉

God helg folkens!
– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fredag #meninger #Side3 #blogg #fitness #trene #Norge #helg #fri #bilder #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg