Gladmelding til deg som elsker karbs


Glad i brød og karbs? Da vil du elske dette…

Les også mer på: Corneliselander.com

Tidligere i dag så jeg denne oppdateringen fra mine venner over hos Le Pain Quotidien (ja, frokoststedet jeg spiser på HVER DAG). Mange er nemlig [ubegrunnet] redde for å spise brød og karbs, og som jeg tidligere har beskrevet har det mer å si hvor du henter kaloriene og karbohydratene ifra, og ikke minst når du inntar det enn selve mengden i seg selv.

Les også: Få sixpack på 1 uke

For eksempel kan et hjemmelaget fullkornsbrød være sunnere enn en “proteinrik” burger, og som jeg har prøvd å understreke mange ganger tidligere er det også visse måltider i hverdagen der du lettere kan “fråtse” i karbohydrater samtidig som man generelt bør få i seg mer protein rett etter en treningsøkt og på kveldstid.

Les også: Slik spiser du for å bygge muskler

Sjekk også ut min YouTube kanal for flere tips rundt dette:

Så tilbake til overskriften; JA du kan kose deg med brød og litt ekstra karbs til frokosten i morgen så lenge du bare sørger for å hente det fra en god kilde. Legger du også inn en hard treningsøkt [eller to] lørdagen igjennom kan du enda lettere med god samvittighet også kose deg med noe søtt og godt i morgen kveld 🙂

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

God helg!
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iform #Side3 #blogg #hverdag #bilder #trene #helg #mat #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg