#IformMedCornelis: – Utrolig gøy, og veldig motiverende!

Iform med Cornelis:

Mitt nye bloggprosjekt “IformMedCornelis” er godt i gang, og slik har det gått med deltagerne så langt

Les mer på: Corneliselander.com

– Utrolig gøy, og veldig motiverende!
Nylig valgte jeg ut en gruppe deltagere, som over de neste ukene og månedene skal være med på mitt nye store bloggprosjekt der jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon! I første omgang har jeg altså valgt ut noen “heldige” vinnere som jula igjennom [og inn i det nye året] vil bli fulgt opp tett av meg og mitt team. De vil blant annet få servert utfordringer, oppgaver, og program de skal følge – samtidig som det også blir noen spennende konkurranser her på bloggen [som også DU kan del i!] – så følg og sjekk innom bloggen daglig for nye saker og spennende KONKURRANSER! 

Les også: Treningsprogram for en sunn og sterk kropp

Samtidig bør du også være med å stemme fram disse deltagerne og gi dem din støtte – slik at vi alle kan være med på å motivere og hjelpe hverandre! Her er forøvrig også en oppdatering fra @Tobiasbiribakken, og hans erfaringer med oppsettet så langt – som han visstnok mener at er “utrolig gøy, og veldig motiverende!”
video:tobias

Les også: Mine metoder skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!

Steffen Andersen har også laget en videosnutt for dere lesere der han beskriver hans erfaringer etter den første treningsuka med mine metoder, og han kan blant annet fortelle at det er mye tøffere med kortere pauser, og at det svir virkelig godt i kroppen etter å ha begynt med mine treningsmetoder. Du bør ellers også følge ham i sosiale medier @Steffen.no for daglige #CornelisUtfordring og #IformMedCornelis bilder og videoer!

video:steffen
@Randiae har dessverre slitt litt med influensa denne uken, men er likevel klar for å gi gass fra mandag av igjen. Hun var i helgen også på julebord, der hun etter mine anbefalinger styrte helt unna alkohol og all den usunne, feite julematen, og mer om dette og hennes erfaringer rundt det å gjøre noe så enkelt som å si nei til alkohol kan du også lese mer om på hennes blogg i dag
video:randiae
Les også: Derfor går du lei av å trene

Dette er altså noen av erfaringene som de tre første av de jeg nå skal hjelpe i dette nye konseptet sitter igjen med, og jeg gleder meg virkelig til fortsettelsen med å hjelpe stadig flere, og slik gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!

Om DU også skulle trenge hjelp eller råd og tips så send meg gjerne en direkte email, eller legg igjen en kommentar i feltet under!

God søndag fra trener´n deres i Hollywood!
– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

#Nettavisen #trening #iform #bilder #Side3 #trene #mat #kosthold #kost #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg