Er DU tøff nok?


Er du tøff nok, og tar sjansen på å bli med meg på årets tøffeste utfordring?

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg er som tidligere nevnt ingen fan av såkalte nyttårsforsetter, og har ikke troen på at å gå fra å ikke trene i det hele tatt til 110% første nyttårsdag nødvendigvis er veien å gå eller det smarteste… Likevel har jeg altså denne utfordringen (eller oppfordring) til deg; at du rett og slett bare skal bevege deg og bruke kroppen mye mer i året som kommer! Vi nordmenn sitter nemlig stadig mer og mer, noe også helsemyndighetene nå prøver å få bukt med ved for eksempel å lansere den såkalte #Dine30. Likevel har jeg vært dem lenge i forkjøpet, og ment i lang tid at vi bør trene og bevege oss mye mer, og allerede i sommer lanserte jeg derfor min egen #CornelisUtfordring i sosiale medier som tusenvis av nordmenn allerede følger. Og nå utfordrer jeg altså deg til også å være med! 

Følg meg også gjerne på Instagram @CornelisElander

Tøff nok?
Denne utfordringen går altså ikke ut på å nødvendigvis løfte tungt eller mer enn alle andre, men at du rett og slett bare daglig skal laste opp et sporty bilde av deg selv, og beskrive hva du har trent (eller skal trene) den dagen. Slik får du både tomler opp fra meg og andre flotte nordmenn som følger utfordringen, og dette er altså mitt ønske for det nye året: at du rett og slett bare tar sjansen, og blir med meg på ferden med å få flere sporty og aktive nordmenn!

Godt Nytt År ønskes deg fra HollywoodTreneren!! 
Cornelis 

#Nettavisen #trening #nyttår #GodtNyttÅr #jula #2014 #trene #treningsbloggen #CornelisElander 

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg har nettopp fått vite at jeg har skoliose. Har du som PT noe kunnskap om det? Evt hva jeg bør/ikke bør trene?
      Setter pris på tips, og er selvsagt med på #cornelisutfordring fra før av også 🙂 Godt nyttår!

    2. Hei @Elise og takk for at du følger meg, bloggen, og utfordringen!
      Når det gjelder treningsmengde og -form avhenger dette av alvorlighetsgraden av skoliose, men generelt sett kan trening være nyttig for å opprettholde styrke i magen og ikke minst rygg. Mitt råd er at du diskuterer dette nærmere med din lege og/eller fysioterapeut, og slik får tilrettelagt et program og oppsett akkurat for dine mål og behov. Stå på, og jeg gleder meg til å se dine #CornelisUtfordring bilder!!
      Godt Nyttår!!
      Cornelis

    3. Hei Elander.
      Selvfølgelig er jeg tøff nok 😊
      Men har du noen tips til type trening og intensitetsnivå for de resterende dagene i uka for ei som trener styrke etterfulgt av kardio (intervall eller lav intensitet alt ettersom) 4 ganger i uka pluss en økt med intensivt ballspill. Har en lei tendens til å kjøre for hardt og intensivt på slik at jeg må ha et par dagers helt hvile etter et par ukers trening og det er jo litt nedtur… Styrketreningen består av en to splitt som jeg da kjører to ganger i uka, kardio er intervall på spinningsykkel eller varierende intensitet på tredemølle.

    4. Hei Elander.
      Selvfølgelig er jeg tøff nok 😊
      Men har du noen tips til type trening og intensitetsnivå for de resterende dagene i uka for ei som trener styrke etterfulgt av kardio (intervall eller lav intensitet alt ettersom) 4 ganger i uka pluss en økt med intensivt ballspill. Har en lei tendens til å kjøre for hardt og intensivt på slik at jeg må ha et par dagers helt hvile etter et par ukers trening og det er jo litt nedtur… Styrketreningen består av en to splitt som jeg da kjører to ganger i uka, kardio er intervall på spinningsykkel eller varierende intensitet på tredemølle.

    5. Hei @Anja, og så godt å høre at du er med, men la meg spørre deg; hva er det du ønsker å oppnå, og hvor lenge trener du om gangen i dag? Gi meg litt mer info – så skal vi nok kunne hjelpe med det 🙂
      Mvh
      Cornelis

    6. Hey would you mind letting me know which hosting company
      you’re working with? I’ve loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
      Can you suggest a good internet hosting provider at a honest price?
      Cheers, I appreciate it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg