Treningen du har tid til å utføre i jula!


Ikke tid til å dra på treningssenteret? Min TeamCornelis deltager Linn Beate Aunan vet råd!

Les mer på: Corneliselander.com

Her om dagen ga jeg min TeamCornelis deltager, Linn Beate Aunan, utfordringen: Hvordan bør nordmenn som ikke har tid til å dra på treningssenteret i jula trene? Her er derfor hennes beste tips og råd til deg som har en stressende og hektisk hverdag nå de nærmeste ukene.

Les også: Slik kommer du i ditt livs form

Hjemmetrening
– Det er ikke så mye som egentlig skal til for å få til en effektiv økt også hjemme, og her da mine beste og enkleste råd.

Til deg som ønsker å stramme opp:

Utfør raske turer og jogging i vinterværet! Kondisjonsaktivitet er noe alle kan utføre hvor og når som helst, og selv så lite som  en 10-15minutters løpe eller gåtur kan gjøre underverker. Særlig nå i jula der vi gjerne spiser og inntar litt mer enn til vanlig.

Les også: Treningsprogram for hjemmebruk

Styrke hjemme
– Jeg har virkelig fått sansen for minibands, og treningsstrikk, da disse er perfekte til hjemmebruk og enkle å ta med seg hvor enn man måtte være i jula. Med minibands kjører jeg sidesteg, knebøy, og for eksempel hip thrust.
Og ellers liker jeg også å kjøre ‘Cornelis planken’ og ta armhevinger på stuegulvet hjemme.

Husk også å følge @linnbeateaunan på Instagram for flere tøffe, gode, og inspirerende råd!

Send meg også gjerne en email direkte om det er noe du skulle lure på rundt trening og kosthold!
– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #iform #jula #Norge #kosthold #bilder #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. I jula skal jeg fråtse i pinnekjøtt, ribbe og juleøl.
      En jul uten det er verdiløs.
      Ps. Pandaer er levende bevis på at du kan være feit bare med å spise salat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg