3 triks for en stram mage [før sommeren]

Det er klart for andre episode av min nye serie “Sommerkroppen”, og i dag viser jeg deg tre øvelser som er alt du vil trenge for å oppnå en stram mage før sommeren! Husk også å gi en tommel opp, eller eventuelt en tommel ned på videoen 🙂

Les mer på: Corneliselander.com

Kardio eller styrke?
Som du vil se av dagens klipp anbefaler jeg deg altså IKKE å bare løpe en masse på tredemølla, men heller gjøre noen enkle, gode styrkeøvelser i kombinasjon med noen intensive minutter på tredemølla. Se mer i dagens “Sommerkroppen” episode under for ytterlige forklaring:

Dagens program:
– V-ups (kjør 1 sett med så mange repetisjoner du klarer)
Gå over på tredemølla, og utfør noen korte drag på tredemølla. Deretter over på:
– Cornelis planke pushups på swissball
Avslutt så med 5-8 tøffe, ekstremt harde minutter på tredemølla, og
– Geriljakardio

Har du noe du ønsker hjelp med, eller ønsker å oppnå før sommeren? La meg vite i kommentarfeltet på YouTube klippet – så er det kanskje nettopp deg jeg svarer i neste episode!

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #trene #sk2016 #YouTube #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg