SOMMERKROPPEN – episode 1 ute nå!

Det er klart for min nye serie “Sommerkroppen”, der jeg HVER DAG hele sommeren igjennom skal gi deg de beste, enkleste, og smarteste tipsene for å bygge (og opprettholde) en sunn og sterk kropp i sommer. Lyst til å bygge mer muskelmasse, gå ned i vekt, eller stramme opp magen? Da må du følge med på min nye serie “Sommerkroppen” på YouTube hver dag!
 

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #trene #sk2016 #YouTube #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

4 kommentarer
    1. Hei!
      Hvor mange reps bør man ha for å få muskelvekst? Gjerne forklar dette også opp mot antall reps for økt styrke:)

    2. Sikkert et dumt spørsmål, men er det mulig å trene bort muskelknuter? Mine muskelknuter sitter så godt bak skulderbladene at fysioterapeuter og kiropraktorer sliter med å løsne det opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg