Søker 5 personer til hemmelig helseprosjekt!


Hei kjære leser, og takk for at du stikker innom treningsbloggen! Fellesferien og sommeren står snart for dør, men før den tid vil jeg trekke ut fem heldige personer til et nytt, hemmelig prosjekt…

Les også mer på: Corneliselander.com

Hva jeg er ute etter:
Jeg er ute etter å finne 5 deltagere til et nytt [hemmelig] prosjekt, der de som blir med bør være opptatt av trening og det å oppnå en strammere, bedre trent kropp (du behøver altså ikke å være trent, men ha et ønske om å bli det!).

Hva jeg krever av deg:
Du bør være aktiv i sosiale medier, og gjerne ha en litt større følgesgruppe på feks Instagram eller lignende. DU bør også ha et ønske om å spre dine erfaringer, budskap, og eventuelt bli “frontet” i media og feks her på bloggen.

Så er DU den jeg leter etter? Ta da kontakt, enten via email eller ved å DM meg på facebook siden.

Sammen om et sunnere Norge!

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #hverdag #trene #helg #trene #Norge #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

20 kommentarer
    1. Hei. Vet ikke om jeg tilhører den du søker etter,siden du ikke skriver noe spesifikk alder du er ute etter. Men min alder er 55 år og er utdannet hjelpepleier. Er 1.55 høy og trenger så absolutt å komme meg både i bedre form og få av noen kilo. Dette hørtes spennende ut, så hvorfor ikke. Du får heller si i fra om jeg er en av de personene som du trenger i ditt prosjekt. Mvh Eva Vasseng

    2. Du bør være aktiv i sosiale medier, og gjerne ha en litt større følgesgruppe på feks Instagram eller lignende.
      Oversettelse: Jeg gjør dette tross alt gratis og ønsker dermed MEST mulig oppmerksomhet om meg selv og MITT prosjekt. Du med bare et få hundre følgere trenger ikke å ta kontakt.
      Lykke til med nytt prosjekt Cornelis 🙂

    3. 55 år gammel familiefar med 5 barn og 4 barnebarn og ei praktfull kjærring er kanskje i målgruppen? Men, utfordringen er at jeg har MS, er uføretrygda og har reist meg fysisk etter 2,5 år i rullestol.. Trener idag 5-6 ganger i uka, og det startet jeg med for 10 mnd siden.. Så er i siget.. Jeg er aktiv på sosiale medier som Facebook og Instagram .. @siroenni kjenner fu meg som Cornelius👍💪

    4. Jeg er en gutt på 18år. Ca 180cm og veier 73kg. Jeg har et mål om å bli tyngre og få større muskelmasse. Målet mitt er å komme opp på 80kg og har veldig lyst til å lære meg hvordan jeg kan spise meg opp så mange kilo med sunn mat. Jeg er veldig interessert i opplegget ditt!🙌🏽

    5. Jeg er en gutt på 18år. Ca 180cm og veier 73kg. Jeg har et mål om å bli tyngre og få større muskelmasse. Målet mitt er å komme opp på 80kg og har veldig lyst til å lære meg hvordan jeg kan spise meg opp så mange kilo med sunn mat. Jeg er veldig interessert i opplegget ditt!🙌🏽
      Instagram: fit_norwegian

    6. Hei!
      Jeg er en jente på 18 år, jeg er 167 cm høy og veier 56kg. Jeg trener 3 ganger i uken, og har en ganske sundt kosthold. jeg har kommer langt med målet mitt, men sliter med å bli kvitt det siste magefettet som gjør at jeg ikke oppnår den magen jeg vil ha. I tillegg ønsker jeg en enda mer spretten rumpe. Armene, og ryggen min er jeg fornøyd med, men trener selvsagt de muskelgruppene fortsatt for å vedlikeholde. Jeg deler gjerne prosessen på min instagram 🙂

    7. Hadde man ikke måtte vært aktiv i sosiale medier og hatt mange følgere for å delta hadde det ikke vært feil 😄 Sjeldent man avslår utfordringer !
      Lykke til 😄

    8. Hei! Har trent aktivt på helsestudio + fotball nå i 2 år og gått ned 13kg. Men ønsker å ta av meg ytterlige 5 -10kg for å få frem muskularturen og drømmekroppen.
      Jeg deler gjerne fremgangen og kosthold æ div på instagram/facebook om jeg blir den heldige vinneren 🙂
      Mvh magnar 🙂

    9. Hei! Har trent aktivt på helsestudio + fotball nå i 2 år og gått ned 13kg. Men ønsker å ta av meg ytterlige 5 -10kg for å få frem muskularturen og drømmekroppen.
      Jeg deler gjerne fremgangen og kosthold æ div på instagram/facebook om jeg blir den heldige vinneren 🙂
      Mvh magnar 🙂

    10. Går på toppidrettgymnas og har følgt med facebook siden din hele veien å likt alle innleggene dine. Stor fan🔥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg