Da damen hos Jamba Juice prøvde å ta livet av meg!


Hei kjære treningsglade lesere, og god søndag! Her komme en liten historie fra min hverdag i Hollywood – da en ansatt hos Jamba Juice prøvde å ta livet av meg…

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg stikker innom min lokale Jamba Juice, og plukker opp en “extra large protein smoothie” med ekstra protein. Damen bak kassen peker over på glasskapet fyllt til randen av usunne, farlige “bakevarer”, og spør meg om jeg vil ha en “sweet Belgian waffle with that?”…. Selvsagt! For siden det er veldig viktig for meg å få i meg en ren fruktsmoothie med ekstra protein oppi ønsker jeg selvsagt å kjøre i meg hundrevis av gram med fett, sukker, og salt…. [ironi folkens!] 😂😂  Og for de av dere som fortsatt måtte lure; nei, det ble ingen vaffel på meg denne morgenen…

Les også: 3 ting som gjør at du aldri får sixpack

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

God søndag!
– Cornelis


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #mat #blogg #blogginnlegg #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

9 kommentarer
    1. WORD!
      Kanskje “Ingen Juice ingen kos” hadde passet bra?
      Det verste av alt er vel at hun ikke hadde sett det ironiske i det om du så hadde skrevet det med store bokstaver for henne heller 🙂

    2. Hei,
      jeg har et spørsmål angående graviditet og trening. Jeg er i uke 19 og målet mitt er å miste minst mulig av styrken. Forrige ukes knebøyøkt var 4×8 45kg. De to første settene gikk fint, hadde to min pause. De to siste settene måtte jeg dele opp i tre, måtte sette fra meg stangen og tok minipauser inn i mellom settet. Hva ville du gjort, gått ned på vektene og holdt tempo oppe eller gjort som meg, holdt deg til den planlagt vekten, men bruke den tiden du trengte? Man blir jo veldig usikker, og da er det lett å miste konsentrasjonen og fundere på om noen rundt deg lurer på hva du driver med:)

    3. Jeg skjønner at dette er noe du selvsagt ikke spiser til vanlig, men hender det at du noen gang “unner” deg selv å skeie ut på den måten? 🙂 Eller er det proteinshakes, og sunne måltider 24/7, 365 dager i året?

    4. Hei Lillian! Når det gjelder graviditet og trening er jeg veldig annerledes/mener noe annet enn mange av mine kollegaer. Der de fleste trenerne oftere og oftere ser ut til å mene at man bare skal KJØRE på er jeg litt mer forsiktig. Jeg mener feks at det å trene med vektstang/veldig utfordrende styrkeøvelser er noe man bør være forsiktig med, og i hvert fall ikke presse seg mer enn hva man kontrollert og forsiktig kan utføre på egenhånd. Hadde det vært min egen samboer [og barn] hadde jeg nok vært ganske så forsiktig med hva jeg tillatt 🙂
      Mange mener feks at man nesten kan trene som normalt helt opp fødselen, men på samme måte som uhell kan skje den beste av oss, ville jeg ikke stått med tunge vekter over ryggen/overkroppen og risikert noe… Når det gjelder trening og bevegelse er dette selvsagt veldig viktig, og VELDIG mye kan også kontrolleres ved at man ikke bruker graviditeten som en unnskyldning for bare å gå opp unødvendig i vekt… (enkelte gjør jo gjerne det), men tunge, harde styrkeøvelser ville jeg altså vært veldig forsiktig med, og særlig om du trener med vektstang og på egenhånd.
      Mvh
      Cornelis

    5. Hei, og takk for svar!
      Setter veldig pris på din mening, det ga meg tygghet til å tenke selv, og planlegge øktene ut i fra det som føles bra -for det er som du sier, alle jeg egentlig leser om sier det bare er å kjøre på. Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg