Ny pers med nytt program!

Randi Annette Enge er én av tre flotte #IformMedCornelis deltagere, som siden november har vært med på mitt store bloggprosjekt om å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon. Etter en liten jule- og nyttårsferie er deltagerne nå igjen klare for å gi 110% (vel, de hadde egentlig aldri fri, og har stått på bra hele jula igjennom… [jepp, sånn går det når du blir trent av meg 😉 ]). Og framover blir det mange nye prosjekter, utfordringer, og ikke minst konkurranser her på bloggen – så følg med!

– Ny pers med nytt program!

video:ny pers med nytt program

Randi Annette har denne uken benyttet seg av et nytt treningsprogram fra meg, og som de andre deltagerne i dette prosjektet så setter hun stadig nye personlige rekorder! Ja, faktisk har flere av dem satt nye PR nesten HVER UKE siden de startet å trene med meg – noe, som deres trener, er utrolig gøy å se, og være med på!

Følg henne også på Instagram @Randiae der hun daglig legger ut flotte #IformMedCornelis bilder og videoer, eller les forøvrig mer om henne og vårt prosjekt på hennes blogg her. Følg med, og lik!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #2016 #tren #Side3 #blogg #blogginnlegg #godmorgen #Norge #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg