Slik skal Cornelis gjøre Norge til VERDENS SUNNESTE NASJON!


For noen uker siden skrev jeg at jeg ønsker å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon. Her er hva jeg skal gjøre:

Les mer på: Corneliselander.com

“Jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon – blir du med?”, skrev jeg her på bloggen for noen uker siden, og før noen skulle starte med den klassiske sytingen; NEI, jeg skjønner at jeg alene ikke kan snu trenden til en hel nasjon, eller at jeg alene kan gjøre hele landets befolkning sunnere igjen [selv om jeg likevel mener at jeg har vært med på å snu/forandre enkelte trender her til lands…]. Det jeg imidlertid kan gjøre er å motivere, inspirere, og forhåpentligvis få flere til å spise sunnere og å trene [litt mer]. Foreløpig har jeg satt igang tre nordmenn [free of charge] med nye treningsprogram, kostholdsoppsett, og hvordan de ellers bør trene og leve hverdagen igjennom, og jeg vil oppfordre/invitere flere trenere til å gjøre akkurat det samme! Selv om dere bare hjelper én håndfull med litt gratis hjelp, så er det med på å gjøre en forandring og kan være med på å motivere så mange der ute! Ja, vi trenere lever av dette, og nei vi kan ikke gi gratis hjelp til alle. Likevel prøver jeg selv å svare så mange som mulig av de som daglig kontakter meg på Facebook siden eller her på bloggen, og som måtte ha spørsmål eller trenge hjelp og råd. Og jeg har også svart og gitt tommel opp til rundt 14.000[!] CornelisUtfordring bilder bare på Instagram alene det siste året… Så hvorfor gidder jeg? Vel, jeg tror/håper det er bra karma, og dette var også noe jeg selv savnet da jeg engang i tiden startet opp med å trene…

La oss gjøre Norge til verdens sunneste nasjon [igjen]
Deltagerne i prosjektet #IformMedCornelis er nå altså godt i gang, og alle sammen har så langt satt flere personlige rekorder og fått til helt sinnsyke resultater! Under kan du forøvrig se noen av deltagernes egne bilder og videoinnslag, og hvordan de selv synes at det har gått å følge mine treningsmetoder og program så langt:

 
@randiae

video:steffen treningsuke

@steffen.no

video:skulderpress tobias

video:tobias kneby
@tobiasbiribakken

Husk å følge med på treningsbloggen hver dag for nye artikler og treningstips, og bli med på å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon [igjen]!!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #kosthold #Norge #jul #Side3 #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. Jeg synes det er kjempe bra at du gir såpass mye av deg selv.Det krever nok enormt mye, men det jeg har oppnådd har jeg aldri klart uten deg. Stå på, Cornelis 🙂

    2. Har du en link til uke 12 i programmet du har drevet å lagt ut her? Har vært fraværende en stund og klarer ikke finne det…Takk Takk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg