Spørsmål om trening, kosthold, eller min hverdag i Hollywood?

For noen uker siden kjørte jeg en spørsmålsrunde her på bloggen som endte opp i en Q&A på YouTube kanalen min, og siden den forrige spørsmålsrunden var så populær tenkte jeg nå å kjøre en runde nr. to. Så har du et spørsmål om trening, kosthold, kosttilskudd, eller du kanskje lurer på noe om min hverdag i Hollywood – så send meg en direkte email, last opp en video med ditt spørsmål på Instagram, eller send meg feks en melding på SnapChat @corneliselander

Gleder meg til å høre ifra dere!

– Cornelis


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #mandag #iform #bilder #Side3 #trene #mat #kosthold #kost #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg