Trening er IKKE alt!

Jeg pleier vanligvis å skrive opp og i mente om trening og det å holde seg i fysisk aktivitet her på bloggen, mens jeg i dag ønsker å minne deg om dette nettopp ikke er alt! Selv om jeg liker å trene ofte og mye, og enkelte kanskje vil kalle meg en såkalt “treningsnarkoman”, ville jeg gitt opp dette any day for de som står meg nær! I disse turbulente tider med krig, sult, og mennesker på flukt er det viktig at vi har øyne åpne for hva som virkelig skjer der ute i den store, farlige verdenen vi lever i om dagen, og at vi rett og slett ikke blir for selvopptatte og egosentriske… Fancy treningstøy, flotte biler, og dyre vesker [se den pinlige “veskedebatten” i Norge om dagen…] er helt uviktig i den store sammenhengen, og vil verken gjøre deg til et sunnere eller bedre menneske…

Så gi i dag en liten ekstra oppmerksomhet til en person som står deg nær, og som du ville gitt alt for! Last feks opp et bilde i sosiale medier og tag den du bryr deg om! Gleder meg til å se om noen av dere tar oppfordringen!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook 

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM


#Nettavisen #trening #bilder #motivasjon #blogg #blogginnlegg #Side3 #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg