Slik blir bloggen framover!


Fordi mange av dere har kommet med innspill om innhold og også etterspurt en oversikt over hva som vil komme [fast] her på  bloggen framover har jeg i dag laget en oversikt over nettopp dette. Her er hvordan Hollywood bloggen blir framover: 

Uka på www.elander.blogg.no :

Mandag [morgen] – Helgen i Hollywood 
Les om hva jeg har sett og gjort i helgen som gikk! 
Mandag [formiddag] – Iform med Cornelis
Nytt treningsprogram og tips/råd hver mandag! 
Mandag [kveld] – åpen spot
Her blir det løst og fast om ting jeg gjør i begynnelsen av uka 
Tirsdag – Meninger og debattinnlegg
Her blir det provoserende meninger og innlegg om ting som opptar meg
Onsdag [morgen/formiddag] – Mine lesere
Hver onsdag åpner jeg bloggen ved å fokusere på mine lesere! Hver uke vil jeg at du enten via email, i kommentarfeltet her på bloggen, eller på Facebook siden min kontakter meg og lar meg høre hvem DU er, og om du feks har en Instagram konto eller blogg du vil at jeg skal dele. Gleder meg til å høre ifra dere alle! 
Onsdag [ettermiddag/kveld] – Dags-/eller ukes aktuelle saker!
Noe jeg mener vi bør rette søkelyset mot? Du vil høre det her! 
Torsdag [morgen/ettermiddag] – Motivasjonsinnlegg
Hvordan kan jeg få deg til å ville trene mer, eller spise sunnere? Mer om det vil du lese her hver torsdag! 
Fredag [morgen/formiddag] – Treningstips/-artikler
Det er fredag, det er helg; og det er tid for de beste tipsene du bør benytte! 
Fredag |kveld] – åpen spot
Her blir det løst og fast om ting som engasjerer meg! 
Lørdag [morgen/formiddag] – Sett&Gjort siden sist
Jeg deler noen av mine private bilder og videoer med dere lesere!
Lørdag [ettermiddag/kveld] – Motivasjon og opp- eller utfordringer!
Her blir det rom for treningstips, råd om hva du bør [og kanskje ikke bør] gjøre denne helgen, og ellers andre ting som engasjerer meg [og som jeg håper vil motivere deg!]
Søndag – Holder vi søndagsåpent [for alt] 🙂 

Kom gjerne med innspill, eller om det er noe du mener mangler! (p.s. som du ser ønsker jeg altså tilbakemeldinger fra dere lesere – så send meg info/kommentarer på email, i feltet under her på bloggen, eller via Facebook siden!)

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trener #Side3 #iform #blogg #blogginnlegg #blogger #meninger #treningsbloggen #CornelisElander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg