Helgen i Hollywood


Helgen i LA var ganske så ok, for å si det sånn 🙂 Følg meg også @corneliselander på Instagram og Snapchat for en titt inn i hverdagen min i LA. Søk meg opp, legg meg til, og la oss connecte også i sosiale medier! 

Les mer på: Corneliselander.com

God mandag folkens! Håper dere har hatt en forrykende helg, og at dere alle har fått ladet opp batteriene for en ny uke fylt opp av mange gode treningsøkter! Allerede i dag kommer andre del av min nye treningsserie her på bloggen og Side3, og jeg håper dere alle blir med på å bygge den beste versjonen av dere selv! 

Med CNN i LA
Selv har jeg to ting jeg virkelig liker å gjøre, og det er å trene og å kjøre raske biler…(jeg har selvsagt andre interesser også, men dette er altså to av mine favoritter). Så da @DoctaM3 (kjent lege i USA, og også bilentusiast med en håndfull hyperbiler) lot meg kjøre sin Lamborghini Huracan denne helgen var jeg ikke sen om å be for å si det slik 😉 Ellers har helgen også bestått av flere tunge, gode treningsøkter, en tur til Malibu søndag formiddag, og et par økter og møter med CNNs Richard Quest. 

Med Richard i Hollywood @corneliselander

Mr.Quest er i byen for tiden, og da bruker vi anledningen til å legge slagplaner for resten av året,der jeg blant annet kommer til å reise litt med ham og “Quest Means Business” temaet, og besøke ham i New York for å sørge for at han alltid opprettholder sitt treningsregime og er i rute. For mer om hva jeg har gjort og sett denne helgen husk også å like HollywoodTreneren på Facebook eller legg meg til på Instagram og Snapchat @corneliselander!! 

God morgen folkens! 
– Cornelis 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #Side3 #trener #godmorgen #mandag #trene #iform #bilder #blogg #treningsbloggen #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg