– Ti ting du aldri bør si til trener´n din

17yvVFAG8_
Her er ti ting du aldri bør si til trener´n din… 

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook 

1. – Jeg vil bare gå ned i vekt akkurat her… 

2. – Jeg kjente det ikke engang etter forrige økt jeg! 

3. – Jeg vil ikke trene med vekter for det gjør meg stor og bulkete… 

4. – Dette er så enkelt! 

5. – Men trenger vi å trene det da??

6. – Det er greit at jeg drikker noen [3-4] ganger i uka, ikke sant??

7. – Men potetgull må jeg vel få unne meg!?!

8. – Dette orker jeg ikke assa… 

9. – Men kan vi ikke trene dette da?

10. – Nå 

skal det bli godt med burger! 
[etter endt økt]

Sier du noen av disse tingene til din trener eller treningspartner? Og hva mener du om listen? 

Og til slutt en sikkert litt politisk ukorrekt video, men det er viktig å ikke ta alt så seriøst folkens 😉 


Hilsen fra trener´n [deres] i Hollywood
Cornelis 

#Nettavisen #trening #Side3 #Side2trening #treningsbloggen #video #innlegg #YouTube #trener #CornelisElander 

9 kommentarer
    1. Hva i alle dager er feil med å si at man ikke vil bli stor og bulkete? Er det ikke greit for treneren å vite hva man ønsker og ikke ønsker å få ut av opplegget? Spesielt med tanke på at muskeldamer er trendy for tiden, kan det vel kanskje være greit å la treneren vite at det IKKE er målet for meg? Eller?

    2. Jessica; Du må nok lese setningen i sin helhet. Man blir ikkje bare heilt ut av det blå stor og bulkete fordi man bruker vekter. At målet ditt på lang sikt ikke er å BYGGE muskler, er noe annet enn å nekte plent å bruke vekter fordi man tror man autmatisk blir stor/bulkete av det.
      Personlig er jeg skyldig i en variant av #2 >_< Men han spurte om jeg var stiv etter forrige økt, og da hadde han lagt det frem som at jeg kom mest sannsynlig til å være SKIKKELIG støl da vi avsluttet den økten, så svarte nå bare at jeg hadde ikke blitt så støl som det da... Jepp, han lot meg få kjenne det den dagen :p (Og etter DEN økten var jeg stiv som en stokk i lårene)

    3. Hei! Sånn apropos ting du ikke bør si til treneren din…..har du tips til å komme inn i bunaden til 17.mai?? Altså da mtp noen cm rundt midja… 🙂

    4. Ja @Jessica Waldorf med det mente jeg altså som @velcroviolenta skriver at man gjerne må si ifra hvis man ikke ønsker over tid å bygge mye/store muskler, men at man altså ikke blir stor over natten. Og at de fleste (enten man ønsker å opp eller “ned i vekt”) har godt av å trene styrke. Faktisk er dette VIKTIGERE for dere kvinner enn det er for oss menn – blant annet for å forebygge benskjørhet. Så kvinner (selv de som ikke vil bli “store” og muskuløse) bør trene med vekter!
      God fredag og helg til dere begge!
      Cornelis

    5. Tommel opp!
      Og blander man, ja skal vi si jeg vil gå ned i vekt her, men nå skal det bli godt med en burger så har man hvertfall “ikke” tråkka i salaten! På trening skal man bli pusha, man skal hate litt, gjerne mye! For følelsen etter er deilig!

    6. “Nei det går ikke” bør også være på listen. Jeg testet ut den setningen på en av mine første PT timer….Det gikk😂😂
      #bratt-læringskurve-der-altså 😆

    7. Om du går inn på treningssenteret med sånn ‘holdning’
      Da er du ikke klar for å trene seriøst- tror jeg da!:/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg