#CornelisUtfordring – bli fit til sommeren!

1SDpuFgG-E
Ok, så dette er en utfordring (eller egentlig oppfordring) som jeg har hatt gående siden i fjor sommer, da en del av mine faste følgere inspirerte meg til å sette igang “the movement” for bedre helse og kropp i sosiale medier og på bloggen. I skrivende stund har det imidlertid blitt lastet opp hele 6143 bilder og videoer med dette bare på Instagram, i tillegg til at hundrevis av andre har lastet opp sine bilder på facebook, twitter, og i andre sosiale medier. Så det må jeg si har vært en knallsuksess (om jeg får lov til å si det selv), og nå vil jeg gjerne se dine bilder! 
Så om du ikke har lastet opp et #CornelisUtfordring bilde tidligere så gjør det nå med en gang. Og om du har gjort dette tidligere så last opp et nytt – så kommer jeg med råd, tips, og tilbakemeldinger, og selvsagt mange tomler opp! Sammen for en sunn og sterk kropp! Let’s go!! 

For spørsmål om trening, kosthold, eller 

bestilling av treningshjelp kontakt meg også gjerne direkte på email


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #fredag #bilder #instagram #trene #trening #helg #weekend #sommerkroppen #iform #treningsbloggen #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg