Klart du hater meg!


Det er klart du hater meg der jeg daglig maser om at du bør spise sunt, trene, og ellers være i fysisk aktivitet. Selv kommer du kanskje sliten hjem fra jobb, har akkurat plukket opp en (eller flere) unge[r] i barnehage eller skole, og kunne bare tenke deg å legge deg litt nedpå sofaen. I helgene skal du kanskje ha gjester over på middag, du må stille opp på dugnad i borettslaget, eller ikke for å snakke om når svigers kommer på besøk… Og samtidig så driver Side3s treningsekspert, blant annet gjennom denne bloggen, og maser om hvor mye du skulle ha/burde ha trent, og ikke minst hva du kan eller ikke kan spise…  

Les mer på: Corneliselander.com

Så har du min situasjon; Jeg har ingen barn, (folk flest vet at jeg) kan ikke lage mat (så derfor ber jeg heller mine venner ut på middag [noe som selvsagt er mye enklere og billigere når man bor her borte…]), og ellers så består hverdagen min av å trene meg selv og andre… Så hvem er jeg til å uttale meg om hvor “enkelt” og greit man kan spise sunt, og/eller trene… Det er klart du hater meg! 

Nå lurer du kanskje på hvorfor jeg skriver dette, og ikke minst hvorfor jeg da likevel fortsetter å plage deg med at “pølser er usunt”, eller at man “burde trene mer”? Vel, fordi vi har rundt 1.000.000 overvektige her til lands, stadig flere og flere nordmenn har et mer og mer stillestående yrke/arbeidsplass, og fordi jeg ikke minst ønsker å formidle hvor MYE selv veldig LITE kan gjøre… Dette ser også ut til å være tilbakemeldingene jeg mottar fra mange av dere som allerede har tatt kontakt i anledningen at jeg nå ønsker å tilby treningsprogram og litt hjelp til fem “heldige” lesere


Jo da, min hverdag går også ut på å trene meg selv og andre, men husk at jeg også ønsker å hjelpe deg.. Jeg skriver ikke denne bloggen for å mase og/eller plage deg!

Så har du da lyst på en litt dytt for å komme igang, eller du trenger hjelp med å fortsette, så send meg en email og fortell meg din historie. Husk; jeg “maser” ikke og skriver sakene mine fordi jeg liker å plage folk, men rett og slett fordi jeg fra dypet av mitt hjerte ønsker å få hjelpe så mange som overhodet mulig! 

Så takk for at du følger med på bloggen, og la oss få deg på rett vei mot dine mål og ønsker med treningen og en ellers sunn[ere] livsstil! 

Følg meg også @corneliselander

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #Side3 #trening #blogg #blogginnlegg #tirsdag #trene #CornelisElander 

9 kommentarer

Siste innlegg