Her er det ingen tynne damer

Katy Perry har høstet mange lovord for sin innsats under nattens Super Bowl, og viste igjen at det er få som kan lage show som henne. Selv er jeg imidlertid mer imponert over valget av dansere hun hadde med seg opp på scenen… 

Følg meg også på Facebook

For selv om hennes bakgrunnsdansere verken kan kategoriseres som tykke eller lubne, er de heller ikke hva jeg vil kalle overdrevent tynne. De ser imidlertid ut til å være i ekstremt god form og fit, og jeg er imponert over valget av dansere popartisten hadde valgte å ta med seg opp på scenen. Selv tror jeg dette (i hvert fall litt) kan være med på å rette søkelyset litt bort fra at alt i media alltid skal være så ekstremt “uoppnåelig”, og selv om disse jentene/kvinnene selvsagt ser ut til å være i ekstremt god form vil jeg tørre å påstå at de likevel ikke er overdrevent tynne, eller “dårlige” forbilder…

Så takk Katy og alle dere flotte damer som lagde et forrykende show i natt!! 

Cornelis

 

#Nettavisen #Side2 #Side2trening #Side3 #trening #SuperBowl #treningsbloggen #CornelisElander  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg