The best of Europe [del 1]

Folkens, jeg har akkurat nå tilbakelagt 10.000km og seks uker bak rattet, og gjennom noe av det beste Europa har å by på. Her er derfor første del av årets #CornelisEuropaTur og noe av det jeg så på veien:

Følg meg også @CORNELISELANDER

Årets Europa tur startet med en lang flytur fra LAX, via Stockholm, og videre til Nice i Frankrike. Vanligvis pleier jeg å reise direkte fra LA til en av Europas større byer (Munich, Paris, osv), men om sommeren er ikke alltid disse større flyplassene å foretrekke – og da er det ofte lettere/bedre å komme direkte til der du faktisk ønsker å starte ferien (og ting er mye enklere med en mindre flyplass som Nice Aeroport). Derfra hadde jeg også leid årets første leiebil (for de litt lengre strekningene), og fikk derfor utlevert Frankrikes svar på amerikanske Hummer 😉

Herfra gikk så turen videre mot Bretagne, og Frankrikes nord-vest kyst. Som er et av mine favoritt områder i landet, og en litt mer stille, rolig del av landet (men trolig med de beste strendene i Frankrike…).


Klassisk, fransk frokost…

Etter å ha vært her en stund gikk så turen videre til syd-Frankrike, og Spania (nærmere beste Cota del sol, og Marbella). En av mine nærmeste venner er “prinsen av Marbella”, og vi hadde her noen av de beste dagene og opplevelsene jeg noen gang har opplevd. Det var en miks av bil racing, luksus, helikopterturer, og så utrolig mye annet moro. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg IKKE hadde lyst til å reise videre etter dette….

 

Bilmoro I Puerto Banus 🙂

Vårt hotell i Puerto Banus 😉 




Kjapp liten lunsj på stranda 🙂 


En litt bedre italiensk 😉 
Med prinsen av Marbella 🙂


Utsikten fra vårt hotellrom – seriøst herlig sted 🙂

Etter dette gikk turen videre via Portugal og tilbake til Frankrike – så stay tuned for neste bildeserie som kommer i morgen 🙂

Cornelis 

4 kommentarer
    1. Ꮋi there! I just wanted to аsҝk if you ever have any issսes with
      hackers? My lаst blog (ᴡoгdpress) wwas hacked and
      I ended up losing many months of һard work duе to no
      backup. Do youu have any solutіons to prevent hackers?

    2. When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and noԝ each
      time а ϲomment iѕ adⅾed Ӏ get three emails with thhe samme
      cоmment. Is there any way you can remoce mme fгom that service?
      Thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg