Største feilen mange gjør når de trener på treningsstudio


Har du fokus på trening når du først trener?

Les mer på: Corneliselander.com

Kjenner du ingen ting dagen derpå har du trolig ikke gjort det riktig, og alt for ofte ser jeg folk stå og trene på enten tredemølla eller i styrkerommet med kun delvis eller halvveis innsats. Ikke bare er det viktig å løfte/trene tung nok til at det faktisk tar, men du bør også konsentrere deg om det du faktisk driver med skal du få noe ut av tiden du bruker på treningssenteret. Og det selv om du skulle se på øvelsen/økten som “lett”. Av den grunn har jeg også bannlyst mine klienter å se på tv, mens de trener, og når du er hos meg skal du virkelig ha 100% fokus på det vi faktisk er der for å gjøre!

Les også: Kom i form med Cornelis Elander! 

Ja, jeg vil dra det så langt som å si at det å ha riktig intensitet og innsats teller MER enn riktige øvelser og oppsett! Du kan nemlig trene så mye du vil med selv verdens beste treningsprogram og plan, men følger du ikke også opp med riktig fokus, og tankene dine konstant er andre steder, ja da kan jeg love deg at du heller IKKE vil få det til!

Så her er min oppfordring til deg for denne nye treningsuka:

– gi 100% på hver øvelse/økt du utfører!
– føler du at innsatsen eller treningsviljen begynner å dabbe av; avslutt økten!
– tren heller kortere, men med høyere intensitet og innsats!
– kjenn etter at hver øvelse virkelig treffer den muskulaturen du er ute etter!

Følger du disse enkle kjørereglene kan jeg love  deg at du vil få MYE MER utbytte av tiden du bruker på studioet! 

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #trene #iform #hverdag #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. Tilbaketråkk: Homepage

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg