– Slutt å mobbe politikere!


Til dere som kommenterer visse politikeres vekt, størrelse, og kroppsform; husk at dette også er mennesker. Mennesker som har akkurat like mange følelser og ømme punkt som trolig deg selv….

Les mer på: Corneliselander.com

Er rimelig sikker på at DU ikke ville likt å lese harseleringer og stygge ord om deg selv og ditt utseende/kropp i sosiale medier selv om du var aldri så «kjent»… Så hvorfor er det greit fordi det er noen med politiske posisjoner?

Selv Kongen, Statsministeren og alle de andre på Stortinget er også mennesker – så vis litt medmenneskelighet, og ikke bare sitt bak tastaturet og kom med stygge ord og personangrep på kroppsformene…

Ellers er jeg glad i dere alle 😜

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #hjemmetrening #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. Slutt å mobbe! Så enkelt er det.
      Det sier veldig mye om mobberen, faktisk. Men det skal jeg holde for meg selv, så jeg ikke mobber mobberne :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg