Slik bygger du sterke skuldre


Ny dag, og ny økt her i LA, og i dag står skuldre på programmet

Les mer på: Corneliselander.com

1. Skulderpress
Først starter jeg med de tyngste løftene i Smith og skulderpress. Kjører her 4 sett med 5-6 reps på hvert.
Fortsetter så med:

Les også: Den beste treningen å utføre hjemme

2. Sidehev med manualer
Kjører her 4 sett med 6-8 reps på hvert sett

Etter dette er det videre over på:

3. Fronthev med manualer
Kjører her først 3-4 sett 6-8 reps på hver side

Før jeg så avslutter med 1-2 sett med fronthev med en vektplate


Så:

4. “Upright row” med vektstang
4 sett med 6-8 reps på hvert sett

Før jeg så avslutter med

5. Bakside skuldre i kabelapparatet 🙂
3-4 sett med 6-8 reps på hvert sett

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #hjemmetrening #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg