Jeg vil høre fra deg som føler deg “tykk”

Kjære lesere! Her om dagen skrev jeg et kjapt innlegg om hvordan mange nok føler seg litt tykkere enn man strengt er. Og hvordan det å “jobbe mot seg selv” gjerne er det verste du kan gjøre. Etter at jeg hadde trykket publiser, og lagt det ut på facebook siden min haglet det inn med positive og hyggelige tilbakemeldinger, og i dag ønsker jeg å høre MER.

Så hvis du er en av dem som går rundt og føler deg litt slapp, tykk, og i dårlig form send meg en email og fortell meg DIN historie og hva du mener vi kan gjøre for å forandre at så mange går rundt og føler seg slik. Mener du det er samfunnets skyld, media, eller er det noe man må kjempe mot selv? Jeg elsker å høre fra mine lesere, og på denne måten gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen – både fysisk, men også mentalt. Ingen har godt av å gå rundt og føle seg som “shit”, og som oftest er du bare din egen verste fiende…

Håper å høre fra DEG!

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – eller  Instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg