I’m back!

Hei folkens, og god lille lørdag til dere alle (eller hva det nå heter) 😎. Jeg har de siste ukene vært ute på flere store roadtrips her i USA, men nå er jeg tilbake på bloggen og klar for å levere daglige oppdateringer, saker, og tips til dere! (Kan også avsløre at vi har et par TV produksjoner på gang her i LA, og mye nytt og spennende jeg vil lansere i norsk media veldig snart 😁📺)…

 

Følg meg gjerne også på Instagram ✅ , Facebook siden min + sjekke innom bloggen her hver dag for siste nytt fra Hollywood 🤩

 

 

Cornelis 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg