I’m back!

I’m back baby, did you miss me? 🙂 

Etter et laaaaaaangt opphold fra blogging er jeg (etter at mine følgere i mine andre SOME kanaler har bedt meg om å starte med blogging igjen) tilbake her på plattformen for å “plage” dere alle med mine råd, tips, og meninger. Spørsmålet er bare HVA du/dere vil at jeg skal skrive om?? 

I gamledager pleide jeg kun å skrive å trening, fitness, kosthold, og annet relatert til dette, men jeg ser stadig oftere og oftere at mine følgere vil jeg også skal synse og mene om andre samfunnsaktuelle ting. Som politikken (som stort sett går til da** over hele verden), sosiale mediers utfordringer og hvordan det blir brukt, samt mye av dagens samfunn som [i mine og mange andres øyne] ikke akkurat går den riktige veien….

Så jeg er klar for å høre fra deg. Hva vil DU lese, høre, og se mer av her på bloggen?

Jeg er lutter øre, som de sier :()

Send meg også gjerne en direkte email med spørsmål eller ønsker 

2 kommentarer
    1. Tja, dette er første gangen jeg er innom bloggen din. 😀 Men tenker at du må skrive om det som opptar deg, whatever du har lyst til å dele.😊

    2. hei Cornelis!

      jeg har fulgt deg i mange år og er veldig glad for at du tar opp igjen bloggingen:D den har jeg savnet!

      dette er hva jeg kunne tenke meg å lese om på bloggen:

      *Trening, både øvelser, smarte knep, teknikk, videoer
      *Kosthold. hva spiser du i løpet av en dag? hva spiser du når du virkelig skal kose deg? ja og nei mat. oppskrifter hadde også vært kjekt! hvordan gjøre maten litt sunnere. hvordan ta sunne valg
      *hverdagstips
      *hvordan ser en typisk dag ut for deg? gjerne vlogs hvor vi følger deg en dag. jobb etc
      *meninger: dette synes jeg også er interessant. mest kanskje om helse og fedmeproblematikken

      elsker at du er tilbake igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg