Hvordan vi kan få færre syke, overvektige nordmenn

Glem momsfritak på trening, mer støtte til fedmeoperasjoner, og andre liknende forslag. BILLIGSTE [og beste] måte for å få ned sykefraværet, fedme-/overvektstallene, og oppnå en generelt sunnere befolkning ER å innføre SUNN, proteinrik mat og nok bevegelse/trening i skolen!

Les mer på: Corneliselander.com

Det har de siste årene vært mye snakk om hvordan vi kan få ned sykefraværet og andelen syke og/eller overvektige nordmenn. Personlig er jeg lei av at alle snakker om hvordan en skal rette opp alle feilene i etterkant, og det er faktisk ikke lønnsomt eller smart av nasjonen å løpe med et brannslokkingsapparat etter at så mange allerede har blitt syke og sliter med ulike helseutfordringer og problemer. Derfor mener jeg det billigste og beste en kan gjøre er å starte med riktige oppskrifter og nok bevegelse/mosjon for barna på barne- og ungdomsskolen. Det er DETTE som vil få Norge på riktig vei, og blant annet få ned sykefraværet (noe som nettopp skyldes at så mange har levd feil og usunt i lang tid.

Dette er hvordan vi vil bygge et sunnere Norge for framtiden, og ikke ved å løpe med et brannslokkingsapparat i etterkant… LA MEG HØRE HVA DU MENER!

 

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!


Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook


WWW.CORNELISELANDER.COM

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg