Her er hvorfor du bør trene med en venn:


Jeg har ofte skrevet/sagt at det å trene sammen med andre kanskje er noe av det beste [og rimeligste] en kan gjøre for å nå ens mål med treningen. Ikke bare kan det være essensielt og helt nødvendig for å virkelig kunne pushe seg selv max, men det er også noe som gjør treningen morsom, gøyal, og at det forhåpentligvis er noe du vil opprettholde [over tid].

De av dere som har fulgt meg en stund vet at jeg gjerne pleier å terpe på i media om at det er viktig å trene hardt, kort, hyppig, og riktig, men du kan altså fint også legge til dette om å trene med andre og. Ikke bare vil det være bra for de tingene jeg nevnte over, men det vil også være billigere enn feks å hyre inn en PT. Selvsagt er det lurt å ha et fornuftig, skreddersydd treningsprogram i bunn, men for de fleste vil det nettopp å kunne utføre det sammen med andre være vel så viktig.

Så dagens oppfordring fra meg er at du tar turen innom min Instagram konto og tagger en venn eller kollega i dagens bilde på min profil. Utfordre også gjerne noen du vet har litt samme mål og ønske som deg selv, og gå sammen om å nå målene!

Sammen om å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg