Fikk kjeft for å blogge om min hverdag på Instagram…

Hei kjære følgere og lesere, og god tirsdagskveld til dere alle! I dag skal jeg skrive litt om mine erfaringer fra sosiale medier, og hvordan jeg fikk “kjeft” for å blogge om bil og min hverdag på Instagram…

Sur dame
Jepp, du leste riktig. I dag, etter å ha lagt ut en “ask me a question” på min Instagram profil tikket nemlig dette spørsmålet inn;

Vel, mitt svar er hvorfor IKKE? Hvorfor skal jeg ikke her på min PRIVATE blogg kunne skrive om nettopp ting jeg liker og gjør i min hverdag i Hollywood? En blogg er jo nettopp det; et talerør og måte å få ut ting en tenker og ønsker å BLOGGE om. Og ellers ting en finner interessant og liker. Det er også en måte for en del av mine fans og følgere til nettopp å se og lese mer om ting fra hverdagen, og hva jeg liker også UTEN OM kosthold, fitness, og trening…

At folk ellers er så kjedelige og sure at de gidder å sende inn sånt tull når de ellers har en mulighet til å stille spørsmål, er også beyond my understanding – for å låne et litt engelsk utrykk (er DET lov da? 😉 ).

Uansett folkens, jeg setter umåtelig stor pris på alle dere som vil følge meg på Instagram, og jeg setter stort sett alltid pris på spørsmålene og tingene som kommer inn der. Vel, altså STORT SETT 😉

Cornelis

8 kommentarer
    1. Noen bare MÅ komme med slike ting, jeg skjønner heller ikke hvorfor.. Blogg i vei, moro å følge deg, og hyggelig å lese om andre ting også. So keep up the good work (english ER lov hehe)

    2. Noen har for lite å gjøre…
      Som innehaver av instakontoen,eller bloggen, så bestemmer du selv hva søren du skal legge ut, så sant det er innenfor reglene til eier av plattformen.
      Det er hyggelig å se at det også dukker opp andre ting enn bare muskler og proteinshake. Man skal da ikke være fanatisk heller.

    3. Ja jeg tror ikke jeg hadde villet følge deg om absolutt alt skulle handlet om trening og kosthold fra din side hele tiden. Og jeg syns det er flott at du skriver i bloggen din om andre ting som opptar deg også. For da blir vi kjent med han Cornelis på en annen/andre måter også. På hvem du er og hva du liker og ikke liker sv interesser og mere til. Suuuupert min venn.:))

    4. Er det ok å trene pushups hver dag? Vil det gi fremgang? Eller er det best å trene det hver andre dag?
      Forresten. Blogg om akkurat det du vil! 💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg