Er du klar?

Nytt år, nye muligheter. Så er DU klar for å bygge den sunneste, sterkeste versjonen av deg selv? Det er nå klart for både ny tv-serie og mye annet spennende – Så følg med her på bloggen de neste dagene!

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg er akkurat nå i Chicago og har feiret både jul og nyttår i det som av mange blir sett på som USAs tøffeste og farligste by (men jeg 
simpelthen bare ELSKER byen!). Mens jeg har vært her har jeg også spilt inn litt nytt tv-materiale, laget nye program og oppsett, og ellers planlagt en del godsaker for det nye året. Og mye mer om dette vil blant annet dukke opp her på bloggen i løpet av kort tid. 2019 skal nemlig også bli året da jeg begynner å blogge [mye] igjen – så hvis du ønsker daglige treningstips, hemmeligheter fra innsiden av Hollywood, og mye annet spennende innhold bør du så absolutt legge denne bloggen til blant dine favoritter! 

Godt nyttår til dere alle, og la oss gjøre 2019 til året da vi gjør Norge til verdens sunneste nasjon igjen!

Har du ellers andre spørsmål eller for eksempel trenger hjelp med et treningsprogram? Ta gjerne direkte kontakt med meg på email!

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – eller  Instagram HER
WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #mat #jul #trene #iform #gym #mandag #hverdag #Norge #blogg #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. Tilbaketråkk: My Homepage

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg