– Drit i janteloven, og ta en selfie!

De av dere som har fulgt meg en stund vet at jeg ikke er fremmed for å å bli angrepet av den sedvanlige janteloven – noe jeg etter hvert har lært meg til å leve med.. I dag vil jeg imidlertid ta opp et annet emne som dukket opp på feeden min her om dagen; såkalte treningselfie. 

Les mer på: Corneliselander.com

Treningselfie, eller bare selfie om du vil, er når du laster opp et bilde tatt av deg selv, og gjerne i en mer flatterende stilling eller posisjon. I disse tider MÅ du også slenge på en # foran for at det hele skal gi noen som helst mening på visse nettsteder, og for å få folk til å like og/eller følge deg. Alt det jeg nå beskrev går selvsagt langt over hva janteloven tillater, og laster du opp et slikt bilde er du lett bytte for kritikk. 

Motivasjon
Som jeg også har skrevet om tidligere mener jeg derimot motivasjon er noe av det viktigste du kan streve mot for å oppnå bedre form og helse, og kommer dette av noen nye treningsklær, gode venner, eller som vi nå diskuterer, såkalte #selfies, så sier jeg bare kjør på! For hvis det er det som skal til for å få deg opp av sofaen og inn på et treningssenter, eller ut i skog og mark, så får heller de som lar seg irritere over våre “selvopptatte” bilder bare klage i vei. Man kan ikke gjøre alle til lags, og mitt råd er at du dermed gjør det som faktisk er best for deg og din kropp!

Så last opp en #selfie og bruk også #CornelisUtfordring så kommenterer jeg og deler bildet ditt. Vi sees i cyberspace 🙂
 
Cornelis

#trening #trene #meninger #blogg #innlegg #bilder #instagram #blogger

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg