– Slutt å bare ta bilder på helsestudioet!


Ok, vi er i januar, og det er for mange tid for [å starte] å trene igjen. Men dessverre går ikke alle på treningssenteret bare for å trene, men vel så mye for å dokumentere til Instagram hvor flinke de er….

Les mer på: Corneliselander.com

Ok, så jeg er selv for at man skal kunne dokumentere, filme, eller tar bilder av treningsøktene. Og særlig blir jeg happy om du bruker #CornelisUtfordring og tagger meg @corneliselander på Instagram 😉 Samtidig mener jeg det er viktig at du også fokuserer på å trene når du først er innom gymmet, og ikke noe du bare gjør for vise dine venner i sosiale medier…

Januar er høytid for trening og tiden da periodetrenerne kommer tilbake på gymmet. Selv ønsker jeg ALLE velkommen, og prøver selv alltid å motivere og inspirere så mange nordmenn som mulig til å trene og komme i gang [igjen] med en sunnere og smartere livsstil. Likevel oppfordrer deg til ikke å gjøre det til en gimmick, og noe du bare gjør for å være “trendy”, men at du faktisk prøver å jobbe med det vi alle trenger å gjøre mer av; trene og spise litt sunnere.

Dagens samfunn legger nemlig opp til en mer og mer sittestilling hverdag, og ifølge FHIs siste folkehelserapport blir nordmenn stadig både tykkere, sykere, og i generelt dårligere og dårligere form…

Men tilbake til innledningen, og hva jeg altså mener om blant annet å ta selfies på treningssenteret. Jo da, jeg tar selv nesten daglig bildeoppdateringer fra mitt gym her i Beverly Hills, og jeg elsker å se alle de sporty bildene mine venner tagger meg i! Likevel mener jeg dette er noe man bør gjøre etter at en faktisk har trent og stått på hardt, og du kommer ikke i god form bare av å sitte og smile til kameraet 😉

Til slutt en kjapp, liten gym etiquette liste:
– ikke ta opp plassen ved å ta selfies på apparater og maskiner som andre ønsker å bruke
– når du tar bilder eller filmer, sørger for å ikke få med andre i bakgrunnen (som kanskje ikke ønsker å bli sett i sosiale medier…)
– tren helst FØRST, og ta #CornelisUtfordring på slutten

GOD TRENING!

Har du ellers andre spørsmål eller for eksempel trenger hjelp med et treningsprogram? Ta gjerne direkte kontakt med meg på email!

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – eller  Instagram HERWWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #mat #jul #trene #iform #gym #mandag #hverdag #Norge #blogg #trener #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg