#CornelisUtfordring

Hei alle sammen, og god søndag til dere alle fra trener’n i Hollywood 😎 Jeg vil bare få takke alle dere som daglig legger ut og tagger meg i deres sporty #CornelisUtfordring bilder 🙏🙏 Jeg har nå snart mottatt 17.000 bidrag 😱 og det er herlig å se alle, unge som gamle, jenter som gutter, stå på så hardt og sende meg slike flotte bilder!

 

Og til deg som eventuelt ikke vet hva utfordring går ut på; jeg har satt meg som mål og gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen. Og håper å få til det ved blant annet å oppfordre/utfordre nordmenn til å trene og beveg seg litt hver dag. Så tren og stå på, og husk å tagge meg i sosiale medier @corneliselander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg