Tilbake på bloggen, og innspilling i Hollywood Hills…


Jeg er tilbake i heimen i Beverly Hills, og klar for å blogge [igjen]. Jeg har nemlig vært ute og reist en del de siste ukene, spilt inn litt mer TV i Hollywood Hills (hint, hint 😉 – så det har vært litt mindre bloggen enn normalt. Men nå er jeg tilbake på bloggen og på treningssenteret mitt i hjertet av L.A. og klar for å gi deg de enkleste, beste, og smarteste tipsene for en sunn og sterk kropp. Stay tuned! 

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #kosthold #trening #blogger #bilder #fit #fitness #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #CornelisElander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg