I treningsbukse og joggesko med TV2 på… Stortinget 😱


Hei folkens, og velkommen tilbake til treningsbloggen 🙂 

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg vet det har vært litt stille fra meg den siste tiden, noe som blant annet skyldes at jeg har vært ute og reist, spilt inn nye episoder av tv-serien, og også vært på besøk på Stortinget.. Og ja, som du ser av overskriften gjorde jeg dette i beste [trenings-] stil 😉

Nylig var jeg nemlig på besøk på Stortinget for å legge fram mine ideer og meninger rundt kosthold, trening, og hva man kan gjøre for å forhindre kroppspress, økt fedme, og generelt oppnå en sunnere og bedre trent befolkning. At jeg ankom i joggebukse har imidlertid sin naturlige forklaring…

Etter mitt møte med blant annet Stortingsrepresentant Tage Pettersen, skulle jeg nemlig rett på innspilling og intervju med TV2, og en del av dette gikk blant annet ut på å vise smarte øvelser og teknikker for seerne (mer om dette på en tv-skjerm nære deg snart 😉 ).

Men det skal sies at jeg ikke akkurat følte det var så riktig å rusle inn i Stortingssalen iført joggebuke og treningsklær, og jeg er kanskje den eneste i Norgeshistorien som har gjort akkurat det…

Uansett, hjåper jeg du fortsetter å følge både meg og bloggen, og jeg kan love deg UTROLIG mye spennende i den nærmeste tiden som kommer. Så STAY TUNED! 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iform #Side3 #blogg #TV #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg