Lyst til å komme på besøk i LA?

I januar braker det løs, når jeg kjører Hollywood Bootcamps i min “hjemby” L.A. Og nå har DU mulighet til å være med! 

Etter nyttår legger jeg nemlig til rette for et par uker med trening, helse, kosthold, og ikke minst mange spennende opplevelser for nordmenn som har lyst til å trene med meg i filmbyen. Det vil bli daglige utflukter og økter, og jeg vil vise deg en side av byen du i hvert fall ikke finner i vanlige reise- og guidebøker. Så har du lyst til å være med på opplegget og virkelig ta treningen et steg eller to videre, og ikke minst oppleve alt hva denne byen har å tilby? Email meg da for mer info og for å melde deg på! Du vil selv booke hotell og fly etter eget ønske, mens jeg vil ta meg hånd av deg her i byen   Dette blir RÅTT! 💪

Meld deg på, og kontakt meg i dag! 
– Cornelis 


#Nettavisen #trening #kosthold #hverdag #fit #trene #gym #iform #foto #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg