Bli med på Hollywood trening i Oslo!


Søndagstrening på hotellet i Oslo

Les mer på: Corneliselander.com

Akkurat ferdig med dagens søndagsøkt, her på hotellet i Oslo. Og ja, jeg var den eneste som trente ja… 😉 

Pullups

Startet først med 4 sett med pullups 

Deretter over på nedtrekk og bakside skuldre i kabelapparatet

Her kjørte jeg 4 sett på hver, og 6-8 reps på hvert sett

Så over på triceps pull-out – denne tar! 

4 sett med mellom 6-8 reps på hvert sett

Og så avsluttet jeg med rygghev på swissball

3-4 sett med maks reps. 

Spørsmål om enten kosthold eller trening? Send meg gjerne en direkte email! 

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg