Møte om helse og trening på Stortinget!


På vei inn til Stortinget for å snakke om helse og trening, og mine meninger rundt hva som bør gjøres for å fremme smartere løsninger i dagens samfunn!

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg var i dag så heldig å få komme på besøk på Stortinget for å ha et spennende møte med stortingsrepresentant Tage PettersenVed siden av å sitte på Stortinget, være tidligere ordfører i Moss [i seks år], og i dag lede Ishockeyforbundet, sitter han også i familie- og kulturkomiteen. Og han er derfor også svært engasjert i mange av de samme emnene som jeg liker å ta opp her på bloggen.

På bakgrunn av dette hadde han derfor invitert meg til Stortinget for å se om vi kanskje kunne finne løsninger på hva som bør gjøres for å fremme bedre helse, mer trening, og smarte løsninger [særlig rettet mot barn og unge] i tiden framover.

Og vi hadde en veldig hyggelig prat (i Vandrehallen) der vi så på mulige løsninger og de utfordringer jeg også opplever innenfor helse- og treningsbransjen om dagen. I tillegg ble vi enige om at vi skal jobbe sammen for å se om idrett kanskje kan brukes som virkemiddel for å forebygge enkelte andre problemer en også ser i dagens samfunnet [les Oslo…].

Så følg med her på bloggen, og i mine sosiale mediekanaler – mer kommer veldig snart! #CornelisTrenerNorge 

Spørsmål om enten kosthold eller trening? Send meg gjerne en direkte email! 

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg