Bør jeg…

Bør jeg blogge mer? 

Hei folkens, og takk til alle dere som daglig er innom her på bloggen og/eller legger igjen kommentarer – jeg setter virkelig stor pris på det! Nå over til et spørsmål jeg har til deg: ønsker du at jeg skal blogge mer, og i så fall hva ønsker du å lese/se mer av? 

Jeg har akkurat vært innom en del av mine kollegaer på blogglisten, og jeg ser at de fleste nok blogger mer enn meg. Og basert på hva/hvor jeg er og gjør, vil jeg tro at mange av dere ville likt å se litt mer av det jeg gjør og driver med. I tillegg kommer det snart et nytt, STORT prosjekt med meg i norsk media. 

SÅ FØLG MED I UKENE FRAMOVER! 😎

Cornelis 

#Nettavisen #meninger #kosthold #trening #blogger #foto #bilder #fit #fitness #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #CornelisElander 

5 kommentarer

Siste innlegg