I’m back!


Hei folkens, og godt nyttår til dere alle! Jeg er endelig tilbake her på bloggen og i sosiale medier, og klar for å inspirere, motivere, og pushe dere alle i riktig retning i dette året som nå akkurat har begynt. Først og fremst kan jeg avsløre at det vil bli et STORT og spennende prosjekt i februar, og resten av 2018 kabalen legges allerede nå – der det vil bli mye moro og spennende i tiden framover. Jeg kan nesten ikke vente med å vise dere alle, og jeg kan love at 2018 vil bli gøy! 

Ellers håper jeg dere alle hadde en fortreffelig jul og nyttårsfeiring, og at dere ikke minst nå framover vil klikke innom både bloggen og mine sosiale mediekanaler, og blir med videre på ferden for å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen. Let’s go!! 

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #iform #Norge #blogg #USA #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg