7 essensielle tips for en sunnere og sterkere kropp!

  •   


Jeg får ofte spørsmål om hvordan en best bygger en sunn og sterk kropp, og i dag har jeg derfor listet mine beste (og enkleste) tips for nettopp det:

Les mer på: Corneliselander.com

1. styr unna ALT av hurtig og ferdigmat ✅
2. sørg for å få i deg nok sunt fett og protein ✅ (her er det mange som feiler, og istede for å gå for en sunn fettkilde som feks en avokado eller et smart omegatilskudd så velger mange dessverre heller “lett produkter” som ikke vil hjelpe en i mål…)

Les også: Opp i muskelmasse, eller ned i vekt?

3. tren minst 3 (helst 4 eller 5) ganger i uka med mest fokus på tung og riktig styrketrening! ✅
4. begrens inntaket av alkohol, og styr unna sukker, salt, og annen mat og næring som bare vil ødelegge kroppsformen og treningsøktene dine ✅
5. husk at litt er MYE bedre enn ingenting, og en treningsøkt behøver ikke å ta mer enn 10-15min. på stuegulvet hjemme ✅ 
6. benytt deg eventuelt av smart kosttilskudd for DINE mål og ønsker ✅ Om ditt ønske er å gå ned i vekt og størrelse er for eksempel ikke kreatin et produkt du bør benytte deg av.. 
7. Gå sammen med en venn eller kollega om å pushe hverandre i mål, og gå for #helårskroppen med sunnere måltider, nok bevegelse, og #trening HELE året igjennom ✅
———————————————-
Følger du disse enkle og overkommelige rådene VIL du nemlig merke DRASTISK effekt og resultat veldig kjapt, og husk å sjekke innom denne siden og følg meg daglig for nye tips og triks! 

Sammen om å gjøre #Norge til VERDENS sunneste nasjon igjen!!

Har du ellers andre spørsmål eller for eksempel trenger hjelp med et treningsprogram? Ta gjerne direkte kontakt med meg på email!

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #mat #jul #trene #iform #gym #fredag #helg #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

    1. Bra tips! 🙂 Jeg gikk nettopp til innkjøp av fitbit klokke, så det blir spennende å følge med på den når jeg trener. Har trent aktivt i 4 mnd, og merker forskjell allerede 🙂 Kjøper matprodukter uten tilsatt sukker, bare sånne småting gir store resultater etterhvert har jeg funnet ut av..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg