Med madammen på fest i Hollywood


I helgen var det duket for bursdagsfest og party her i Hollywood, og et bevis på at jeg ikke alltid bare går rundt i treningsklær og joggebukse 

Les mer på: Corneliselander.com

Lørdag var det bursdagfest for både meg og en familie venn i Hollywood, og Amanda og jeg kastet av oss treningsklærne og gikk litt mer anstendig kledd.. Jeg vet dere som følger meg og bloggen stort sett bare ser treningsbilder av meg, og jeg tenkte det derfor var greit å bevise at jeg ikke alltid bare går rundt i treningstøy og joggebukse… 🙂 Vel, egentlig går jeg mer ordentlig kledd ganske ofte, men på en treningsblogg er det selvsagt klart du stort sett bare vil finne bilder fra av meg fra gymmet og derfor lite av meg i “sivilt”. 

Bursdagsfeiring tok sted i DownTown, og faktisk ble det IKKE noe kake på meg – selv om jeg ble fristet både én og to ganger 🙂 Denne uken er det imidlertid duket for litt reising og moro her i California – så jeg håper dere alle klikker innom og får meg dere noen spennende saker og videoer denne uken! 

Hilsen fra Amanda&Cornelis i Hollywood 

Følg også på: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander 

#Nettavisen #trening #fitness #mat #trene #iform #gym #øvelser #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg