Vi har alle gjort våre feil…


Vi har alle gjort våre feil…. 

Les mer på: Corneliselander.com

Denne helgen var det min bursdag, og duket for fest og moro med familien og mine amerikanske venner. Vel, mine gamle venner hjemme i Norge følte visst derfor det var på tide med noen pinlige bilder fra barndommen min, og først ut var det dette bildet fra min gode venn Andreas. Han hadde satt sammen en videosnutt med bilder han hadde tatt på en familieferie vi hadde sammen i i Syd-Frankrike… Ser jeg ikke hyggelig ut?  

Bbr6UmzlroG

(husk også å følge meg på INSTAGRAM ! ) 

Etter dette tikket også denne gamle reklamen inn, fra en en annen barndomsvenn hjemme i Norge som hadde kommet over denne gamle Narvesen reklamen. For ja, en gang i tiden reklamerte jeg faktisk for baconpølse og Pepsi, i en reklameserie som hang i alle butikken over hele landet… 


BACON&PEPSI GUTTEN 

Vel, hva kan jeg si… Vi har alle gjort våre feil, men i motsetning til en del andre prøver jeg i hvert fall å lære av mine feil, og ikke minst rette opp i dem! For helt siden den gang jeg gjorde denne reklamen har jeg prøvd å fortelle dere alle at dette er maten og drikken dere bør holde dere UNNA, og jeg har helt siden den gang prøvd å rette opp i det jeg gjorde alle disse årene sine… 

Uansett, god mandag og ny treningsuke til dere alle! Hilsen fra #BaconpølseOgPepsiGutten 😂

Cornelis

Følg meg også på: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #mat #morgen #hverdag #mandag #bilder #trene #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg