Endelig er julemarsipanen her! Så hva synes du?


Julegodtet er kommet til en butikkhylle nære deg.. [FOTO @NILSAPELAND] 

Les mer på: Corneliselander.com

Julemarsipanen er her – tre måneder før jul, skriver Romerikes Blad i dag. og jeg ønsker å høre hva du mener. Bra, dårlig, på tide, eller er det kanskje “litt” tidlig å starte med julegodtet? Er rimelig sikker på at du vet hva jeg mener, men nå vil jeg gjerne høre hva DU mener! 

Forøvrig interessant å se at Orkla Confectionery & Snacks, som fører Nidar-merket, bare skylder på butikkene… 

– Denne marsipanen kommer på dette tidspunktet hvert år. Det er opp til hver enkelt butikk å ta dette inn i hyllene, sier kommunikasjonssjef Robert Rønning til Nettavisen [uten at han nevner at dette selvsagt er noe som bare har pågått de senere år]… 

SÅ HVA MENER DU? LITT TIDLIG, ELLER ER DET HELT OK? KJØR DEBATT! 

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #fit #trene #kosthold #høst #julemarsipan #iform #Norge #blogg #hverdag #foto #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

6 kommentarer
    1. Det er alt for tidlig. Vi har nok av usunt å velge mellom og selvom tiden går fort er det fortsatt lenge til jul. Dette er bare tull.

    2. Det er for tidlig synes jeg. Derfor lar jeg være å kjøpe det. Dersom flere lar være å kjøpe julegodteri tre md før jul, vil vel kanskje butikkene slutte å tilby det?

    3. 1. Jeg simpelthen elsker marsipan….
      2. Fordi jeg elsker marsipan, dropper jeg å kjøpe den helt til julen står for døren. Ellers ville jeg spist for mye, og jeg veier ikke det jeg bør veie.
      3. Det er fint med priskrig på marsipan før jul, men jeg klarer faktisk å kjøpe det jeg normalt pleier kjøpe inn til jul uansett om marsipanen er billig eller dyr.
      Jeg er ganske flink på å være sta på enkelte områder. 🙂 Greit for meg at både julemarsipan og julebrus selges nå, men jeg skal ikke kjøpe før vi er ute i desember en gang. Samtidig vil jeg ikke sitte og mene at alle andre skal gjøre som meg. 🙂

    4. Heisann, det er vel det samme, hva som selges og når det selges.. Klarer ikke vanlige folk å la være å kjøpe/spise godteri selvom det er tilgjengelig? La det være ett tilbud og spis i små porsjoner👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg