– Ikke prøv å bli som Northug!


Hei folkens, og god helg til dere alle! I dag vil jeg snakke litt om vinner-jaget så mange av oss i dag opplever, og hvorfor det er viktig å understreke at vi ikke alle kan [eller burde] vinne i alt… 

Les mer på: Corneliselander.com

I går kom det nemlig et svar på en tweet jeg hadde lagt ut på Twitter om at “Not everyone can win”, da min min faste faste følger @St0mpen skrev dette; “But everyone can try “. 

 
– Nei, ikke alle kan klare (eller burde prøve seg på) dette… 

Ja, så klart kan alle prøve å få ting de kanskje ellers ikke har vært så god på eller behersket tidligere. Og dette er jo også litt av det jeg nettopp prøver å motivere flere til, blant annet gjennom denne bloggen. Ikke noe gleder meg nemlig mer enn å se såkalte “sofagriser” sprette opp og dra på treningssenteret for å prøve å bli den sterkeste, kjappeste, og best trente versjonen av seg selv. Imidlertid tror jeg det er viktig å understreke at vi ikke alle kan vinne og bli “best”. Vi kan ikke alle bli Usain Bolt eller Petter Northug, og det er helt GREIT! For hvis vi også alle skulle ha vært verdensmestere i alt, så ville vi i prinsippet ikke hatt noen ordentlig verdensmestere, og vi alle heller bare ble “tapere”. 

Men husk samtidig at selv de beste ikke er verdensmestere i alt, og der du kanskje er mester på noe kommer disse gutta helt sikkert til kort! Så stå på, og prøv å bygge den sunneste versjonen av deg selv, men slutt samtidig å måle deg med alle andre og at du nødvendigvis skal være “best” i alt. For så lenge du er litt sterkere, sprekere, og sunnere enn du var i går har du allerede vunnet i mine øyne! 

God helg! 

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #fit #trene #helg #lørdag #hjemmetrening #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander  

4 kommentarer
    1. Enig ditt beste burde være nok. Man trebger ikke å cøre cerdensmester. Jeg tror nok jeg aldri blir skkkelig stor ang min kroppbygnibg og mine høye forvrenning. Men jeg er ute å være den beste versjonen i meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg