Melding til store gutter med [uekte] muskler


Hei folkens, og god 1.mai til dere alle! I dag kommer det bare en liten yttring og mening her på bloggen, og noe jeg bare føler for å få ut:

Les mer på: Corneliselander.com

Bodybuildere store som hus som ikke klarer å løfte en enkel manual uten å kaste dem opp med hoftene under feks øvelser som bicepscurl, er nemlig noe av det verste og mest irriterende jeg ser. Du må gjerne for egen del benytte deg av ulovlige preparater og jukse deg til både størrelse og muskelmasse (det er bare du selv om taper på det i lengden), MEN sørg i hvert fall for å ha ordentlig form og utførelse når du da først skal “show off” og løfte de tyngste vektene på treningssenteret…

Det er nemlig ikke noe som er mer pinlig å se på enn en [som tydelig er på noe] som ikke klarer å utføre selv den enkleste, mest basic styrkeøvelse uten å huske opp vektene for å gjennomføre løftet. Så her er dagens tips fra meg her i Hollywood: Kutt ut ulovlighetene, utføre øvelsene korrekt, og bygg en sunn, sterk kropp på lovlig vis!

GOD 1.MAI TIL DERE ALLE!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #søndag #mat #mai #trene #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

11 kommentarer
    1. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    2. Jeg har en del erfaring med steroider, og kan også en del om hvordan kroppen fungerer med trening.
      det er for meg helt åpenbart at du enten har brukt steroider eller bruker det akkurat nå. Men hvis dette innlegget får deg til å føle deg bedre, så for all del. Men ikke tro du lurer noen andre enn deg selv. 🙂

    3. Hvis du kjente meg litt bedre, anonym, så ville du visst hvor anti-doping jeg faktisk er. Jeg vet heller ikke hva du legger i at “åpenbart at du enten har brukt steroider eller bruker det akkurat nå”, men jeg holder meg altså kun til sunt, smart og effektivt kosttilskudd – noe jeg i årevis har promotert og ment at er ekstremt effektivt og smart for de fleste å benytte! Ellers er det forøvrig også interessant hvordan du ikke gidder å signere med et navn/kontaktinfo når du kommer med slike beskyldninger, men hvis det får deg til å føle deg bedre så for all del 😉
      Cornelis

    4. Hvis du kan endel hvordan kroppen fungerer under trening så burde du vite bedre en å jukse deg til den kroppen du har. Det finnes 0 respekt for de som bruker steroider, og det sier nesten mer om hva de har i hodet en i muskelmasse…. Stå på Cornelis

    5. Ser du traff en nerve her, og det er viktig. Ser det samme som du gjør, og for meg er det bare latterlig og patetisk. Fortsett med dette, kanskje en gang i fremtiden vil det bli tester på treningssenter også. Du gir mye bra tips, tommel opp til bloggen din.

    6. Det er noe som heter, når man trener, positiv juksing. Har du hørt om det elander, mest sannsynlig ikke. Du uttaler deg om mangt ang trening. Enkelte ganger er du spot on, mange ganger er du helt på jordet. Her er du helt på jordet. Skolebok teknikk er uvesentlig om man føler at, og får resultater, om man utfører øvelsen anderledes. Dette burde du visst. Og størrelse, i de aller fleste tilfeller, er synonymt med styrke. Skulle likt å sett deg gå bort til en kroppsbygger med 50 armer og fortalt han at han gjorde øvelsen feil. Jeg ler meg ihjel av dette innlegget dit.

    7. Tenketebare jeg skulle fortelle deg hva du egentlig mener også, og det er små pingle gutter som kaster opp vektene er, ikke irriterende som du utrrykte deg, men latterlig. Det er egentlig det du mener, håper jeg. For de som er blitt store, steroider eller ei, de trener på en skikkelig måte.

    8. Synd at du tar sånn på vei over slikt Cornelis, spesielt i Hollywood hvorpå det kan være mye av dette.

    9. Hehehehe, snakk om å treffe en nerve Cornelis.
      Ser selv det samme som du ser om dagen. Greit nok, jeg irriterer meg nok ikke over det, men jeg ler meg skakk hver gang.
      Om “de” så gjerne vil ødelegge kropp og fremtid ved bruk av steroider, be my guest, men det som gjør det hele patetisk er at 99% av de nekter for det i ettertid/når de blir frontet med det.
      Har selv vært vitne til flere på min gamle gym som ble mistenkeliggjort, nektet for det, helt til ADN tilfeldigvis ramlet inn døra og ba alle pisse på glass. 🙂
      Stå på, du gjør en knall jobb, og ikke la de anonyme trollene lenger opp her bry deg noe nevneverdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg