– Rema1000 gjorde sjokolade til helsekost…


Rema1000 har de siste årene vært en mester til å dumpe smågodt prisene rundt påsketider, og noe jeg både har advart om her på bloggen og i media generelt. SIst ut er at de imidlertid nå også kategoriserer sjokolade som “helsekost”…

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg har fått både mye ros og ris for å kritisere matvarekjeden, og ikke alle synes det visstnok er feil av Rema å dumpe smågodt og sjokolade rett i øyenhøyde til de minste. “Feit” forfatter Kristian Fjellanger har feks uttalt at det kan virke som jeg vil sette inn heimevernet for å holde folk unna smågodthylla, samtidig som jeg selv har poengtert at det er IKKE Rema1000 skyld om du blir feit [fordi du velger å plukke eller ei, selv].


Faksimile: VG.no

Likevel må jeg innrømme at jeg sperret øynene opp da jeg mottok denne fra en følger på Snapchat:

Så hva tror du? Tror du at dette bare var en “hylle-feil”, eller har kjeden kanskje lyttet litt for mye til norske ernæringseksperter som de siste årene blant annet har påstått at sjokolademelk er den beste måtene å bygge muskler? La meg vite i kommentarfeltet under!

Og GOD PÅSKE! 🙂

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #lørdag #helg #mat #påske #påskegodt #trene #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg