Slik bygger du sommerkroppen NÅ!

Iform med Cornelis Elander!

Få hjelp med å bygge maksimalt med muskelmasse, og en sunn, sterk kropp!

bestill_treningsprogram

Har du lyst til å kvitte deg med ekstra fett, og bygge mer muskelmasse? Da har du nå muligheten til å gjøre det i samarbeid med meg over 12uker!
Send meg en email for å bestille et skreddersydd treningsprogram i dag (husk å merke det «12 uker»!)

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #trene #iform #Norge #fitness #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Hei, Cornelis. Digger bloggen din! 🙂 startet med styrketrening i høst. Trives veldig godt med det og endte opp med å løpe mindre (kortere distanser, mer intervalltrening). Nå løper jeg mer igjen og styrkeøvelsene føles plutselig tyngre?! Kan det være at for mye løping gjør meg svakere? Er det sånn at jeg må velge mellom styrketreningen eller løpingen? Løper rundt 60 km i uka, de lengte turene er på 15-21 km. Trener styrke 2-3 ganger i uka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg